Casino bonus senza deposito non AAMS possono ottenere nuovi giocatori e giocatori abituali.
 

Scatta Suns Europe, aperte le prevendite per il concertone

Nell'attesa di scoprire i dettagli del nuovo programma di Suns Europe 2022, il festival delle arti in lingua minorizzata organizzato dalla cooperativa Informazione Friulana, editrice di Radio Onde Furlane – col sostegno finanziario della Regione Autonoma Friuli-Venezia Giulia, dell'ARLeF, Agjenzie Regjonâl pe Lenghe Furlane, del Comune di Udine, della Fondazione Friuli e la collaborazione dell'Istituto Basco Etxepare, dell'Ambasciata italiana dei Paesi Bassi e di numerosi soggetti pubblici e privati, locali e internazionali –, è iniziata la prevendita dei per il momento più atteso, il concertone finale, in programma sabato 26 novembre, dalle 21 al Teatro Nuovo Giovanni da Udine. I biglietti possono essere acquistati alla biglietteria del Teatro Nuovo Giovanni da Udine (da martedì a sabato dalle 16 alle 19) o sul sito www.vivaticket.it. Pur senza svelare ancora nulla, il direttore artistico di Suns Europe, Leo Virgili, ha voluto ricordare quanto «l'originalità e la diversità per noi non sono solamente legate ai soli aspetti linguistici, ma tentiamo in tutti i modi di dare spazio a progetti artistici lontani dal mainstream, freschi e autentici. E in questo siamo in qualche modo facilitati perchè spesso l'utilizzo di una lingua minoritaria come mezzo di espressione artistica porta gli artisti e le band a cercare autonomamente dei percorsi sperimentali e lontani dal mercato».
SUNS EUROPE – Suns Europe (da giugno a novembre 2022) è il festival europeo delle arti performative in lingua minorizzata (termine che indica le lingue cui viene negata la possibilità di essere utilizzate in maniera normale e paritaria in tutti gli ambiti della vita quotidiana). Nato nel 2009 in Friuli, cuore multilingue dell'Europa, Suns (friulano: suoni) era un concorso musicale per le comunità minoritarie dell'Europa alpino-mediterranea. Il festival si è poi evoluto in Suns Europe, un luogo di incontro e di scambio tra artisti di gruppi linguistici minoritari del continente e un'occasione per tutte le comunità europee di prendere coscienza dei propri diritti linguistici, nonché dell'importanza del pluralismo culturale come patrimonio, diritto e opportunità per tutti, in Friuli e non solo. Il Festival è organizzato dalla cooperativa Informazione Friulana, editrice di Radio Onde Furlane col sostegno finanziario della Regione Autonoma Friuli-Venezia Giulia, dell'ARLeF – Agjenzie Regjonâl pe Lenghe Furlane, del Comune di Udine, della Fondazione Friuli e il contributo dell'Istituto Basco Etxepare, dell'Ambasciata italiana dei Paesi Bassi, delle associazioni Amîs da Mont Quarine e Damatrà, del CEC Centro Espressioni Cinematografiche. Inoltre si avvale della collaborazione di numerosi soggetti pubblici e privati quali i di Artegna, Mortegliano, Moruzzo, Pozzuolo del Friuli e Romans d'Isonzo, l'associazione Amici del Teatro di Artegna, la Società Filarmonica di Pozzuolo del Friuli, il Liberatorio d'Arte “Fulvio Zonch” di Romans d'Isonzo, il Cas*Aupa di Udine e le associazioni Inniò, Babel (Sardegna) e Stichting REUR (Bassa Sassonia). Suns Europe ha il merito di trasformare il Friuli in un crocevia di culture, lingue e artisti, creando contaminazione e confronto, dando spazio a una produzione artistica di assoluto valore.

INFO – www.sunseurope.com | Facebook | Instagram |

Suns Europe 2021

A tacâ des 4 daspò misdì dai 25 di Otubar dal 2022
Suns Europe: viertis lis prevenditis pal concierton!

A disposizion i biliets pe serade-event che chest an si fasarà sabide ai 26 di Novembar, a tacâ des 9 di sere, intal Gnûf “Giovanni da Udine”
UDIN – In spiete di discuvierzi i detais dal gnûf program di Suns Europe 2022, il festival des arts in lenghe minorizade inmaneât de cooperative Informazione Friulana, editore di Radio Onde Furlane – cu la poie finanziarie de Regjon Autonome Friûl-Vignesie Julie, de ARLeF, Agjenzie Regjonâl pe Lenghe Furlane, dal Comun di Udin, de Fondazion Friuli e cu la colaborazion dal Istitût Basc Etxepare, de Ambassade taliane dai Paîs Bascs e di cetancj sogjets publics e privâts, internazionâi e di chenti –, a tacâ di vuê, des 4 daspò misdì dai 25 di Otubar dal 2022, e scomence la prevendite dai biliets (10 euros) pal moment plui spietât, il concierton finâl, in program par sabide ai 26 di Novembar a tacâ des 9 di sere intal Teatri Gnûf “Giovanni da Udine”. I biliets si ju pues comprâ alì de bilietarie dal Teatri Gnûf “Giovanni da Udine” (di martars a sabide des 4 daspò misdì aes 7 di sere) o ben dal sît www.vivaticket.it. Ancje cence disvelâ inmò nuie, il diretôr artistic di Suns Europe, Leo Virgili, al à volût ricuardâ che «la origjinalitât e la diversitât par noaltris no son peadis dome ai aspiets linguistics, ma o cirìn in dutis lis manieris di dâi spazi a progjets artistics lontans dal mainstream, frescs e autentics. E chest, intun ciert sens, nus ven plui facil parcè che dispès doprâ la lenghe minoritarie tant che mieç di espression artistiche al puarte i artiscj e lis bandis a cirî par lôr cont percors sperimentâi e lontans dal marcjât».

SUNS EUROPE – Suns Europe (di Jugn a Novembar dal 2022) al è il festival european des arts performativis in lenghe minorizade (tiermin che al marche dutis chês lenghis che ur ven dineade la pussibilitât di jessi dopradis in cualsisei ambit de vite di ducj i dîs in maniere normâl e al stes nivel di une altre lenghe). Nassût intal 2009 in Friûl, cûr multilengâl de Europe, Suns al jere un concors musicâl pes comunitâts minoritariis de Europe di aree alpine e mediteranie. Daspò il festival al è mudât in Suns Europe, un lûc di incuintri e di scambi tra artiscj di grups linguistics minoritaris dal continent e une ocasion par dutis lis comunitâts europeanis di cjapâ cussience dai propris dirits linguistics e ancje de impuartance dal pluralisim culturâl tant che patrimoni, dirit e oportunitât par ducj, in Friûl e no dome. Il Festival al è organizât de Cooperative Informazione Friulana, editore di Radio Onde Furlane, cu la poie finanziarie de Regjon Autonome Friûl-Vignesie Julie, de ARLeF – Agjenzie Regjonâl pe Lenghe Furlane, dal Comun di Udin, de Fondazion Friuli e cul contribût dal Istitût Basc Etxepare, de Ambassade taliane dai Paîs Bascs, des associazions Amîs de Mont Quarine e Damatrà, dal CEC “Centro Espressioni Cinematografiche”. Cun di plui, si zove de colaborazion di cetancj sogjets publics e privâts, tant che i Comuns di Dartigne, Mortean, Murùs, Puçui e Romans dal Lusinç, la associazion “Amici del Teatro” di Dartigne, la Societât Filarmoniche di Puçui, il Liberatori di Art “Fulvio Zonch” di Romans dal Lusinç, il circul Cas*Aupa di Udin e lis associazions Inniò, Babel (Sardegne) e Stichting REUR (Basse Sassonie). Suns Europe al à savût trasformâ il Friûl intune crosere di culturis, lenghis e artiscj, creant contaminazion e confront e lassant spazi a une produzion artistiche di valôr assolût.

Condividi

You may also like...

Almanacco News