Casino bonus senza deposito non AAMS possono ottenere nuovi giocatori e giocatori abituali.
 

De ogi dir “ma va in mona” no sarà più un insulto

Spread the love

A Trieste de sicuro farà sai scandal, ne la cità dove (col vizin Veneto) mandar in mona qualchedun xe un insulto sai usado – Ma cosa nassi?

Xpeng, el produtore cinese de auto eletriche, ga anunciado el lancio de un novo marchio, ciamado Mona, che ofrirà auto eletriche a prezi boni. Se trata de una mossa strategica per competer co i rivali locali come Nio, Li Auto e BYD, che sta guadagnando sempre più quote de mercato nel setor de le auto eletriche. El lancio de questo novo marchio xe fruto de una partnership strategica con DiDi Global.

XPENG MONA ma va in mona

Mona sarà un marchio indipendente de Xpeng, ma condividerà con questo la tecnologia, la piataforma e la rede de vendita e asistenza. Mona se concentrerà su modei di auto eletriche compati e semplici, destinadi a un publico giovane e urban. El primo model de Mona riverà nel 2024 come “Smart EV de classe A”. La società ga sotolineado che sarà “diferenziada dai prodoti a marchio Xpeng” e beneficerà del ecosistema de mobilità de DiDi. Se trata de una definizion piutosto vaga, ma DiDi xe un poco come Uber in quanto ofri servizi de ride-hailing e consegna de cibo in diversi mercati.

La gamma Mona a la fine se espanderà man man che seguirà altri veicoli eletrici. Al momento però no se conossi esatamente le tempistiche de i futuri auti de questo novo brand de Xpeng. El produtor cinese de veicoli eletrici ga dichiarà che comprerà el progeto de svilupo Smart EV de Didi co un acordo per intiero azionario del valor de circa 744 milioni de dolari. Didi diventerà un azionista strategico, ma le due società colaborerà su un novo marchio de veicoli eletrici. (motorisumotori.it)

Desso semo sicuri: mandar in mona qualchedun poderia sovertir completamente el comportamento dei triestini!


Legi anche » Cassazione: automobilista prudente che investe ciclista spericolato non ha responsabilità

Almanacco News

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *